17 Eylül 2021 Cuma

Yorgun, Mutlu, Bebekli


 Merhaba
Yorgun ama mutlu olduğum bir gün geçiriyorum. Yorgunum çünkü dün bal oğlumu aşıya kucağımda götürdüm. Bebek arabasını tek başınayken indiremiyorum. Asansör olmayan bir binanın altıncı katında oturuyoruz. Hem arabayı hem bebeği tutamıyorum. Çok ağır oluyor.

Araba seçeneği ortadan kalkınca, kanguru ana kucağına koydum ama kilosu artık onu taşımamı çok zorlaştırıyor. Kayışlar kayıyor gevşiyor. Haliyle yine kollarımla taşımış oldum. 
Karma aşısını oldu. Allah'tan sadece iğne vurulurken kısa bi ağlaması oldu ama hemen sakinleşti. Dönüşte ise kucağımda uyuyakaldı, eve geldigimizde de bir süre uyumaya devam etti. Uyanınca hemen bi ateş düşürücü verdim. Çünkü hem aşı hem diş acısı çekiyor.

Geleyim güzel habere. Bal oğlum dün tam 6 aylık oldu. Haliyle ek gıdaya başlayacağımız yeni bir döneme geçiyoruz. Bu konuda kafam karışıktı açıkçası ama hemşiremiz sağolsun bilgilendirdi, küçük bir yemek tarif kitapçığı verdi. Uyguladıkça paylaşırım. 

Ayrıca anne sütü içmediği ve sadece mamayla beslendiği için artık bol bol su içirmemi tembihledi ve yastıklarla destekleyip oturma alıştırması yaptırmamı söyledi. 
Kilomuz 8 kilo 100 gr , boyumuz ise 73 santim cıktı.

Aşıya ve yorgunluğa rağmen günümüz neşeli geçti ama gece ağlamalı zırlamalı bir kaç saatten sonra nihayet bana sarılıp üstümde uyudu. Bütün çocuklar inşallah hiç hastalık görmeden, sağlıkla büyürler. 

Bu arada sabahları eşimi yolcu ederken ve bebeyle bez değişimi vs yaparken uyanıyorum haliyle. Bi şeyler içesim geliyor ama yemek yiyesim gelmiyor. Çay tek başına midemi rahatsiz ediyor sabahları. Ben de limonlu sıcak su içmeye başladım. Hem fazla kilolarıma da faydası olur belki. Sabahları limonlu sıcak suyu deneyenler varsa tecrübelerini okumayı çok isterim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder