10 Haziran 2020 Çarşamba

8 SORUDA YAZ MİMİ




Merhaba :)

Bugün Sevgili Beautyandlifetr'nin başlattığı çok güzel ve özlem dolu bir mimle karşınızdayım. Çünkü yaz ile ilgili. Sorular hoşuma gitti ve katılmak istedim. Kimse beni tanımadığı için ben de kendi kendimi mimledim :)

Hemen sorulara geçiyorum.

1. Sıcak mevsimler mi soğuk mevsimler mi, neden?
    Her mevsimi severim. Yazın tril tril giymeyi, saçlarımın arasından akıp, tenimi gıdıklayan ılık rüzgarları, güneşi yüzümde hissedip, çillerimin çoğalmasını bile çok severim.
    Kışın ise kazakların kölesiyim. Sırf kazak giyebilmek için kışı beklerim. Çatım şakır şakır akıp, beni  gece boyu uykusuz bıraktığında bile severdim. Hatta bazen yatağa denk gelirdi ve gece sırılsıklam uyanırdım.
    İlkbahar ve sonbaharda ise ılık havalar benim için tam gezip tozma havasıdır.
    Kısacası sıcakmış, karmış, yağmurmuş, nemmiş hiç farketmez.

2. Tatilde ne yapmaktan hoşlanırsın?
    Hiçbir zaman deniz, kum insanı olamadım. Sanırım en büyük etken yüzme bilmiyor olmam. Sürekli panik halinde oluyorum. O yüzden tatillerde kültür turu yapmak favori aktivitemdir. Bodrum'a gittiğimizde bile denizden ziyade tarihi yapıları gezmiştim.

3. Nereye gitmek istersin?
    O kadar çok yer var ki. Öncelikle İstanbul'da Tarihi Yarımada'yı çok özledim. Hem çok yakınımda hem de pandemiden dolayı çok uzağımda şu an.
    Sonra Giresun'a anne babamın yanına gitmek isterim. Memleketimi de çok özledim.
    Ondan sonra Türkiye'de de görmek istediğim yerler var. Mesela Çanakkale ve Bursa'yı tekrar görmek istiyorum. Bir türlü gitmemin nasip olmadığı Divriği, Mardin, Nemrut, Şanlıurfa ve Anadolu'daki ahşap camîleri de görmeyi çok isterim.
    Yurt dışında ise Floransa ve Fas'ı görmeyi isterdim.

4. Yazın yaşadığın en güzel anı nedir?
    Aklıma gelen öne çıkan bir anım yok ama genelde yazlarım keyifli geçer.

5. Senin için yazın olmazsa olmazı nedir?
    Benim için yazın olmazsa olmazı rengarenk ve mis kokulu sebzeler ve meyveler. Tamam kış meyveleri de var ama yazınkiler bir başka. Çeşit çok oluyor. Aslında artık yaz meyvelerini kışında bulabiliyoruz ama ne tadı ne de kokusu oluyor.
    Bir de dondurma olarak Buz Parmak diyebilirim. Aslında dondurmadan ziyade meyve aromalı buz diyebiliriz.


6. Yaz rengin hangisi?
    Mavi her mevsim favorimdir zaten. Ayrıca beyaz, krem, lila, sarı ve turuncuyu da yaza çok yakıştırırım.

7. Yazın kullandığın favori kozmetik ürünler nedir?
    En başta Sebamed'in +50 faktör güneş kremi geliyor. Bir de suya dayanıklı bir maskaram oldu mu bana yeter de artar bile. Zaten gezerken kafamı cami şadırvanlarındaki, meydan çeşmelerindeki muslukların altına sokuyorum. O yüzden de pek kullanamıyorum yazın.

8. Bu yaz ne yapmayı planlıyorsun?
    Korona olmasaydı eşimle ufak bi Avrupa gezimiz olacaktı ama şu koşullarda pek mümkün görünmüyor. Sanırım evde olurum. Durumlar düzelirse İstanbul içi turlarım ama genelde evde yeni tariflerle, kitaplarla, blogumla, yatıp yuvarlanmayla, eşimle ve kedimiz Fiko'yla takılmayı düşünüyorum.



"8 Soruda Yaz Mimi" ne benim cevaplarım bu şekildeydi. Siz de katılmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.



7 yorum:

  1. Öncelikle katıldığın için çok teşekkür ederim:) Ayrıca çok güzel keyifli cevaplar olmuş ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelip bakıp okuduğun ve zamanını ayırdığın için çok teşekkür ederim. Sorular çok eğlenceliydi :)

      Sil
  2. Her mevsimi seviyor olman, hepsinde güzel bir şey buluyor olman harika. Ruhunun genişliğinden, yaşam enerjinden kaynaklanıyor bu :)
    Giresunu ben çok merak ediyorum, keşke gidebilseydin bizi de götürmüş olurdun yanında, fotoğraflarla o büyülü yeşilin arasında kaybolurduk seninle :)
    Hem çok yakın olup hem çok uzak ne çok şey var hayatımızın içinde dimi? Sıkıştık kaldık...

    Her günün yaz şenliği gibi geçsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zeynep
      Yorumların beni öyle motive ediyor ki. Çok çok teşekkür ederim.
      İnşallah giderim ve oraları da paylaşırım. Beğeneceğine eminim.
      Gerçekten bu sene hepimiz sıkışıp kaldık.
      Ayrıca güzel dileklerin için de çok teşekkür ederim. Blogun varsa linkini bırakır mısın yoruma :)

      Sil
    2. Bir türlü bulamıyorum

      Sil
    3. Sen bloğumu biliyorsun ama, önce sen geldin yorum yazdın, ben o sayede buldum seni😊
      İncirli Kurabiye bloğum, hatırlarsın şimdi🎈

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil