17 Eylül 2021 Cuma

Yoldaki Mucize



 Selamm

Geçen gün bebemi babasına bırakıp market turuna çıktım. Dönüşte çok işlek olan bulvarda bir dükkanın önünde yatan yavru bi kedi gördüm. Yerde yatan pek çok kedi görürüz ama bu ölü gibiydi. Dokundum, biraz dürttüm hiç hareket etmedi ama nefes alıyordu. Dükkanda çalışan kız, kedinin sabahtan beri o şekil yattığını söyledi. Trafiğe kapalı bir yer olduğu için acaba motor mu çarptım dedim ama emin olamadılar . Ordakiler ölecek heralde ,ondan öyle galiba dediler. Yanına süt koymuşlardı. Kedilere süt vermeyin lütfen, çok dokunuyor. Mama yiyemeyecek kadar küçükse ya bir süt anne bulunmalı ya da yavru kedi süt tozu alınmalı.

Aşırı şiş karnı dışında fiziksel bir rahatsızlığı yok gibi duruyordu. 

Tuttum eve getirdim, evde zaten bir tane kedi oğlumuz yokmuş gibi ama öyle de bırakamazdım.

Güzelce yedi, su içti, saatlerce uyudu dinlendi. Kendine geldi çok şükür. Karnı da inmeye başladı. Eşim hamile mi acaba dedi ama aşırı minik bir şey. Hamile kalabilir mi bilemedim. Ben verilen sütün dokunduğunu düşünüyorum. 

Şu an hopluyor, oynuyor, yiyor, içiyor, mutlu gözüküyor. Hatta şu an şarj kablomu kemiriyor. Az önce kolumla savaşıyordu. Isırık ve tırnaklardan nasibimi aldım. 

Ama malesef evde tutamayacağız. Çünkü evdeki Fiko, asla başka kedi istemiyor evde. Daha önce de denemiştik. Sürekli dövüyor. Hatta yerken ve tuvaletini yaparken bile. Buna da aynı tepkiyi veriyor. Gün içinde bir umut deniyorum, bir araya getiriyorum ama ikisi de birbirinden haz etmiyor. Evde bırakıp çıksak, döndüğümüzde ne halde buluruz kim bilir. Fiko, beni bile dövüyor aksama kadar. Kedi mi aldık, kuduruk köpek mi belli değil. Bu Fiko'yla başım dertte. Yine kendimi az çok koruyorum,aslında saldırılarına alıştım ama bebeğimi korumakta zorlanıyorum açıkçası. Yanımda bile ayaklarını ısırmaya çalışıyor, tokat atıyor.  Koruyorum diye bana da saldırıyor . Off off! Hayırsız evlat gibi,atsan atılmıyor, satsan satılmıyor. Birbirimizi idare ediyoruz işte.

Yavru kediye ise yuva arıyoruz. Eşim bir yer bulmuş, arkadaşı olur demiş. Müsait olduğunda oraya götürecek. Umarım mutlu, sağlıklı bir ömrü olur. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder